niedziela, 5 maja 2019

Podziękowania

Nie ma co się rozpisywać, bo sens będzie jeden i ten sam :D

Z całego serca dziękuję Wam czytelnikom, którzy śledziliście rozdziały, czytaliście je i komentowaliście moje prace. Pisanie dla Was było dla mnie czystą przyjemnością! <3

Będzie epilog?
Nie, stwierdziłam, że otwarte zakończenie byłoby ciekawsze. każdy ma własne zdanie co będzie dalej z bohaterami ^^

Tym pozytywnym akcentem oficjalnie ogłaszam, że skończyłam pisać fan-fiction o LoL'u. Te 5 lat pisania *kaszlu kaszlu kilkumiesięczne okresy ciszy* były miłe c:

Blog nie będzie zamknięty! Zawsze będzie można do niego zaglądać i czytać, szczególnie by się móc pośmiać z głupszych części -> czyli z całego początku xD

Jeszcze raz Wam dziękuję za zainteresowanie moim pisadłem :) Potencjalnie widzimy się na moim Wattpadzie przy pisaniu ff o Soul Worker o/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz