środa, 24 sierpnia 2016

Ogłoszenia parafialne

Nie kochani, to jeszcze nie jest rozdział - aktualnie jest w trakcie pisania i już wkrótce będzie! 
Ten post jest taki luźniejszy na parę spraw, które chciałam poruszyć. No to lećmy:

1. Polecany blog - pewna znajoma jest w trakcie reklamowania swojego, także chciałam jej pomóc. Pozostawiam wam tu po nim ślad, więcej można dowiedzieć się o nim analizując go:


Tak, ten blog jest w pewnego rodzaju sojuszu z tamtym xD

2. Widząc Wasze komentarze i opinie w nich zawarte, jest mi strasznie miło, że Wam się podobają opowiadania. Owszem, ten drugi punkt to podziękowania *krótkie, zwięzłe i na temat xD* i czekam na Wasze dalsze przemyślenia c:

3. A tu takie małe pierdu pierdu - jeśli chcielibyście się więcej dowiedzieć na inne tematy o blogu czy o mnie, piszcie śmiało. Odpowiem na tyle ile mogę ^^

A, ponieważ nowy rok szkolny już wkrótce, co jest załamujące, uczcijmy to minutą ciszy.

PS. nawiązując do 2 ostatnich komentarzy - tak, Teemo to idiota XD

1 komentarz:

  1. Sprawdzam bloga codziennie. Jak tylko zobaczyłem nowy post to prawie rozwaliłem biurko ze szczęścia (zdziwił mnie tylko trochę tytuł), a tu się okazało, że to ogłoszenia D:
    No ale nic. Trzeba wytrzymać jeszcze trochę. Co do punktu trzeciego, to fascynuje mnie jedna rzecz, a mianowicie jak Ty to robisz, że potrafisz tak zgrabnie opisywać cały świat przedstawiony i aktualne uczucia bohaterów? Niezwykle Ci to wychodzi, niemalże książkowo :D
    Pozdro 600

    OdpowiedzUsuń